Europeiske reiseforsikring - best i test!

Vår reiseforsikring fikk terningkast 6 og ble best i test i årets store test av reiseforsikringer i Norsk Familieøkonomi 2018. Det gjør oss selvsagt både stolte – og ydmyke.

Vi har ansatte over hele verden som jobber hardt for å gi deg og din familie den beste hjelpen når noe skjer. Det lover vi deg at vi skal fortsette med.

Dette skriver Norsk Familieøkonomi i testen

Vi har tidligere ment at Europeiske, som er markedsledende på reiseforsikring i Norge, bør tilby kundene en reiseforsikring som kan likestilles med de beste. Det kan den nå, og får derfor terningkast 6 i årets test. De har fjernet øvre aldersgrense for bestilling, gjennomsnittlige dekninger har blitt erstattet med gode, og i tillegg har de innført en uhellsdekning som svært få andre kan tilby.

Uhellsdekningen gjelder i hele verden, dekker inntil 30 000 kroner per gjenstand og har ikke sumbegrensning per skadetilfelle (egenandel 1 000 kroner, maks 4 000 kroner per skadetilfelle). Det vil si at du er dekket dersom du faller i bassenget og har mobilen i lommen, eller dersom du snubler og mister nettbrettet i bakken.

Les hele testen her